Ο τζίρος των γνωστών beach bar ήταν αυξηµένος κατά 40% – Στο 100% η πληρότητα των ξενοδοχείων τον Αύγουστο – Πρωταγωνιστές στη σεζόν της υπερβολής οι «αλµυρές» τιµές και οι εξτρίµ απαιτήσεις όπως του Ρώσου µεγιστάνα που έδινε €20.000 για τραπέζι µέχρι που το πήραν οι ανταγωνιστες µε €40.000!
Παρόλο που πολλοί δεν πίστευαν ότι θα γίνει αυτό, οι επιχειρηματίες του νησιού έβλεπαν ότι οι κρατήσεις είχαν αυξητική τάση, ειδικά στα διάσημα εστιατόρια του νησιού. Τα ξενοδοχεία έζησαν ημέρες του 2019 και κάποια από αυτά έφτασαν ή και ξεπέρασαν τους τζίρους του προπέρσινου καλοκαιριού, όταν το νησί βούλιαζε από κόσμο.
Οι ουρές, τα τριπλά sitting και οι big spenders
Στον απολογισμό της φετινής σεζόν, αυτό που κυριαρχεί στις συζητήσεις είναι ότι το καλοκαίρι που πέρασε η Μύκονος υποδέχτηκε πελάτες πολύ υψηλών εισοδημάτων. Ανθρωποι δηλαδή που διατηρούν τραπεζικούς λογαριασμούς με πολλά μηδενικά και επέλεξαν τη Μύκονο για να ξοδέψουν ποσά που για κανονικούς ανθρώπους είναι μισθοί ενός έτους και βάλε. Ακόμη και την εβδομάδα του μίνι λοκντάουν τα διάσημα στέκια του νησιού ήταν γεμάτα κάθε μέρα και το πρόβλημα της μουσικής λύθηκε με φορητά ηχεία που αγόραζαν οι πελάτες.
Πελάτες που περίμεναν αδιαμαρτύρητα σε ουρές δεκάδων μέτρων για να μπουν στο «Principote».
Οι τζίροι ανέβηκαν και για έναν άλλο λόγο. Κάποια μαγαζιά έκαναν διπλό και τριπλό sitting προκειμένου να εξυπηρετήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες, αφού στα email τους έφταναν καθημερινά εκατοντάδες αιτήματα για κρατήσεις. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε κορυφαίο seaside restaurant ήταν τέτοιος ο φόρτος εργασίας που για δύο μέρες δεν πρόλαβαν να τσεκάρουν email, με αποτέλεσμα να μαζευτούν πάνω από 2.000 κρατήσεις!
Εξαίρεση στην αναμονή και στις ουρές είχαν οι λεγόμενοι big spenders, αυτοί που ξοδεύουν πάρα πολλά λεφτά, οι οποίοι είχαν ιδιαίτερη μεταχείριση. Κάτι που διαπίστωσε Ρώσος μεγιστάνας ο οποίος ζήτησε από το ξενοδοχείο του ένα τραπέζι σε διάσημο εστιατόριο για δείπνο οχτώ ατόμων, πρόθυμος να το «ανοίξει» πληρώνοντας 20.000 ευρώ. Οταν οι υπεύθυνοι επικοινώνησαν, το εστιατόριο τους ενημέρωσε ότι δεν υπήρχε τραπέζι και είχαν ήδη δύο πελάτες στην αναμονή, οι οποίοι το άνοιγαν με 25.000 και 40.000 ευρώ.
Αμερικανοί, Ισραηλινοί, Ρώσοι και Αραβες είχαν την τιμητική τους φέτος ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ, συνοδευόμενοι σχεδόν πάντα από καλλονές που περιέφεραν τα κορμιά τους νωχελικά στην παραλία πίνοντας σαμπάνια. Στη Χώρα τα καλά εστιατόρια ήταν γεμάτα κάθε βράδυ, ενώ στην είσοδο του «Interni» υπήρχαν καθημερινά 50 άτομα χωρίς κράτηση που περίμεναν να μπουν. Στα ξενοδοχεία η πληρότητα άγγιξε το 100% τον Ιούλιο και μέχρι τα μέσα Αυγούστου, ενώ πολύ καλός ήταν και ο Σεπτέμβριος όταν το νησί αρχίζει να κατεβάζει ταχύτητες. Οι τιμές ήταν ελαφρώς τσιμπημένες σε σχέση με πέρυσι, κάτι αναμενόμενο για ένα νησί που μαζί με τη Σαντορίνη είναι οι πιο ακριβοί προορισμοί στην Ελλάδα και φέτος έζησε την καλύτερη σεζόν των τελευταίων ετών.
πηγη protothema.gr