Σαν το παλιό καλό κρασί οι παραδοσιακές μεγάλες επιχειρήσεις του νησιού κρατούν τα σκήπτρα στη Μύκονο όσο και αν πάλεψαν τα τελευταία χρόνια τα ξένα brand να κάνουν εισβολή και τα χρυσά παιδιά της Μυκόνου που έκαναν τις παραλίες συνώνυμο του πάρτι για χρόνια ολόκληρα και αυτό το καλοκαίρι, κράτησαν τα υψηλά στάνταρ παρά τις δυσκολίες τις πανδημίας.
Με πληρότητα κοντά στο 100%, ειδικά τους δύο τελευταίους μήνες και πλούσιους πελάτες που «πλειοδοτούν» για τα καλύτερα τραπέζια σε beach club, bar και εστιατόρια, ο πιο ποθητός προορισμός η Μύκονος έζησε μεγάλες μέρες ειδικά στο κομμάτι της διασκέδασης και τα μεγάλα βραδινά πάρτι του Cavo Paradiso και τα απογεύματα του Tropicana είναι σημείο αναφοράς στο νησί κάθε καλοκαίρι.
Έτσι και φέτος που η εικόνα ήταν καλύτερη από το αναμενόμενο.
Παρασκευή μεσημέρι , κατά τις 3 έξω από το Tropicana εκατοντάδες θαμώνες περιμένουν για να μπουν μέσα γιατί το πάρτι ήταν έτοιμο να αρχίσει.
Οι υπεύθυνοι στην πόρτα έκαναν τα αδύνατα δυνατά να εξασφαλίσουν όλα τα μέτρα ασφάλειας κατά της πανδημίας με τους σχετικούς ελέγχους και στο εσωτερικό ο γνωστός Ιταλός DJ Σάσα έδινε το παράγγελμα και οι θαμώνες άρχισαν να παραληρούν με τις σαμπάνιες και τα ποτά να ρέουν άφθονα.
Λίγες ώρες αργότερα στο παγκόσμιο Cavo Paradiso επίσης δεν έπεφτε καρφίτσα και έπρεπε να κάνεις κράτηση τουλάχιστον δυο μέρες πριν για να μπορέσεις να ακούσεις τους κορυφαίους DJ του πλανήτη στα ντεκ.
Η Μύκονος βίωσε μια σαιζόν με τους τζίρους να είναι μέχρι στιγμής 40% ανεβασμένοι σε σχέση με αυτούς του 2019, το οποίο ήταν μυθικό για το νησί και σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξαν οι Μυκονιάτες επιχειρηματίες που ξέρουν καλά την δουλειά αλλά και τον παλμό του κόσμου χρόνια ολόκληρα.
Μέχρι το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου, η πληρότητα άγγιξε το 100% σε ξενοδοχεία και καταλύματα ενώ εντυπωσιακός ήταν και ο αριθμός των λιαρ τζετ που έρχονταν στο νησί με φρενήρεις ρυθμούς.
Απίστευτο κι όμως αληθινό για τη Μύκονο του 2021, που εισπρακτικά ζει μεγάλες στιγμές, μεγαλύτερες από αυτές της σεζόν του 2019 που χαρακτηρίστηκε μαγική.
Ενδεικτικό ότι τον Ιούλιο η Μύκονος «φράκαρε» και το νησί μέτρησε σύμφωνα με πληροφορίες πάνω από 170.000 χιλιάδες επισκέπτες και περίπου 50.000 εργαζόμενους.
Τα ισχυρά και μεγάλα παραδοσιακά μαγαζιά της Μυκόνου κράτησαν ακόμη μια φορά σε υψηλά στάνταρ την απόδοση τους.