ΤΟΠΙΚΑ

Το super market της Μυκόνου που κάνει θραύση με DJs, bartenders και τον σεφ του Ρονάλντο «πάει» και στο Λονδίνο

Το super market της Μυκόνου που κάνει θραύση με DJs, bartenders και τον σεφ του Ρονάλντο «πάει» και στο Λονδίνο

2.000 ετικέτες κρασιών, κονσέρβες βασιλικού καβουριού Chatka, μακαρόνια Tartufissima, μαύρη τρούφα, εξεζητημένες σαμπάνιες που μπορεί να φτάνουν μέχρι και τις 100.000 το μπουκάλι, φουά-γκρά Rougie κ.λπ. Οι New York Times λένε ότι το Flora στη Μύκονο που έχει bartender, DJs και σεφ είναι το κορυφαίo super market του κόσμου.

Η φαντασία και η διάθεση για υπερπαραγωγές της Μυκόνου αγγίζει και τα σούπερ μάρκετ καθώς στην περιοχή του αεροδρομίου έχει φτιαχτεί το πιο σύγχρονο και εκκεντρικό «μπακάλικο» της Ευρώπης με DJs να παίζουν ζωντανά μουσική και τους πελάτες να χορεύουν την ώρα που επιλέγουν τρούφα Γαλλίας και σαμπάνιες Cristal το κόστος των οποίων ξεπερνά τα 14 χλ. ευρώ το μπουκάλι.

Σφηνάκια χωρίς αλκοόλ και χορός κεφιού

Η προμήθεια των προϊόντων καθημερινότητας χάρη στο super market «Φλώρα» μετατρέπεται σε πραγματική διασκέδαση. Όλο το περιβάλλον μαρτυρά μια διάθεση ευφορίας που μπορεί να ξεσηκώσει τον αγοραστή ακόμη και για λίκνισμα. Ρομποτικά που παραπέμπουν σε music club, ντισκόμπαλα και μια dj, η οποία επί πολλά χρόνια έπαιζε μουσική στο διάσημο Caprice, σε κάποια γωνιά του μαγαζιού επιλέγει ξένους ήχους προκειμένου να κάνει τις αγορές των πελατών πιο ευχάριστες.

Το εγχείρημα του Flora που πήρε το όνομά του από την κυρία Φλώρα -μητέρα του Τάσου Κονταράτου που μαζί με τον σύζυγό της Γιάννη ξεκίνησαν ένα παραδοσιακό μπακάλικο στο νησί των ανέμων, χάρη στη φαντασία και το επιχειρηματικό δαιμόνιο των παιδιών της πέτυχε. Mέσα από τις οθόνες που υπάρχουν στον χώρο προβάλλεται το πρόγραμμα του fashion tv τη στιγμή που bartenders κερνούν τους επισκέπτες ευφάνταστα μη αλκοολούχα κοκτέιλς.

«Στα μέσα Ιουνίου έχουμε προγραμματίσει πολλά happenings ενώ το καλοκαίρι πρόκειται να πραγματοποιήσουμε ένα μεγάλο μας όνειρο: Φτιάχνουμε ένα μπαρ εντός του μαγαζιού προκειμένου να κερνάμε τον κόσμο καφέ ή ποτό. Κυρίως τους άνδρες που θεωρούν τον χρόνο που σπαταλά η σύζυγός τους μέσα σε ένα super market ό,τι πιο βαρετό».

To Flora διαθέτει μια τεράστια ποικιλία τόσο από τοπικά προϊόντα όσο και από εξεζητημένα καλούδια του εξωτερικού. Ο καταναλωτής έχει την δυνατότητα για παράδειγμα, να διαλέξει μουστάρδα μέσα από μια γκάμα 100 διαφορετικών ετικετών, για τι πραγματικά θέλει. «H κυρία Φλώρα είναι η μασκότ του καταστήματος. Είναι τόσο εργατική που ακόμη και σε τέτοια ηλικία βρίσκεται πίσω από τον πάγκο πουλώντας καθημερινά καπνά» λένε οι ντόπιοι.

Στο δεύτερο super market της οικογένειας, στην περιοχή Βόθωνας, υπάρχει μια ακόμη καινοτομία. Εντός του καταστήματος άνοιξε και καφέ όπου ο Alsi Sinanaj, σεφ του Ρονάλντο και του Armani «μαγειρεύει» επί τόπου καλούδια. Το Flora συνεχίζει την επιτυχία του γι αυτό και οι New York Times το κατατάσσουν στα κορυφαία super market του κόσμου ενώ το Λονδίνο προσφέρει γη και ύδωρ για να αποκτήσει το δικό του Flora.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.