Το 30% των Ελλήνων δαπανά περισσότερα χρήματα από το εισόδημά του.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της εταιρείας διαχείρισης απαιτήσεων Intrum για τις πληρωμές των καταναλωτών, τα βασικά ευρήματα της οποίας δημοσιεύει σήμερα η «Καθημερινή», το 67% των καταναλωτών στην Ελλάδα, ποσοστό που είναι το υψηλότερο μεταξύ των 20 ευρωπαϊκών χωρών που εξετάζονται, πλήττεται από το φαινόμενο του λεγόμενου «subscription creep», της δυσκολίας διαχείρισης από πλευράς οικονομικού κόστους των πολλών συνδρομών.
Στη δεύτερη θέση μετά την Ελλάδα βρίσκεται η Ιρλανδία με το 62% των καταναλωτών να αντιμετωπίζει την «παγίδα των συνδρομών», και ακολουθούν η Φινλανδία (55%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (53%). Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στην Ευρώπη και δη το 45% δηλώνουν έκπληκτοι με το πόσο γρήγορα ξοδεύουν χρήματα, χωρίς να το καταλάβουν, μέσω των μηνιαίων συνδρομών ή μέσω των πληρωμών που κάνουν από το κινητό κατά τη χρήση διάφορων εφαρμογών.