Επενδύσεις της τάξης των 150 εκατ. ευρώ στην ελληνική τουριστική βιομηχανία σχεδιάζει να υλοποιήσει φέτος ο υπ’ αριθμόν ένα ταξιδιωτικός οργανισμός στον κόσμο, Thomas Cook, όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο CEO της βρετανικής εταιρείας, Peter Fankhauser, ο οποίος την περασμένη Τρίτη βρέθηκε στη Χερσόνησο Κρήτης, όπου μαζί με την υπουργό Τουρισμού, Ελενα Κουντουρά, εγκαινίασε τη νέα ξενοδοχειακή μονάδα του ομίλου Cook’s Club που με “σύγχρονο σχεδιασμό απευθύνεται σε μια νέα γενιά τουριστών”.
“Συστήσαμε την αλυσίδα Casa Cook ως boutique lifestyle ξενοδοχεία που απευθύνονται σε όλους όσοι αναζητούν κομψούς χώρους για να χαλαρώσουν στις διακοπές τους”, αναφέρει, χαρακτηρίζοντας την Ελλάδα “πολύ σημαντική” αγορά, αφού οι αφίξεις πελατών της εταιρείας γι’ αυτή τη σεζόν αναμένεται να αγγίξουν τα 3 εκατ. άτομα.
“Είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός, μετά την Ισπανία και συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά”, λέει και προσθέτει:
“Βλέπουμε ευκαιρίες στην Ελλάδα ως έναν δυναμικά εξελισσόμενο τουριστικό προορισμό, όπου μπορούμε να φέρουμε εξωτερικές επενδύσεις για να αποκτήσουμε και να δώσουμε νέα πνοή σε υπάρχοντα ακίνητα. Αυτό πρόκειται να αποτελέσει όφελος τόσο για την ελληνική οικονομία, όσο και για τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες επενδύουμε”.
“Η Thomas Cook”, συνεχίζει, “δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 προορισμούς στην Ελλάδα, όπως η Κέρκυρα, η Πάργα, η Μύκονος, η Σκιάθος και η Ζάκυνθος. Τα τελευταία δύο χρόνια επεκταθήκαμε σε τέσσερις νέους προορισμούς και προσθέσαμε 34 αεροπορικά δρομολόγια προς την Ελλάδα από ολόκληρη την Ευρώπη”.