Βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, οι περισσότεροι υποψήφιοι δήμαρχοι βρίσκονται σε προεκλογικό mood, με ανακοινώσεις υποψηφίων, παρουσιάσεις προγραμμάτων και απολογισμούς πεπραγμένων.
Σε λίγες περιπτώσεις μάλιστα οι επικοινωνιολόγοι ‘’ζωγραφίζουν’’ ενώ σε άλλες μόνο κακό κάνουν με αυτά που συμβουλεύουν.
Στο νησί της Μυκόνου, ο Δήμαρχος του νησιού Κωνσταντίνος Κουκάς, είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους δημάρχους στην Ελλάδα, με όρεξη, φρέσκες ιδέες και πρωτοποριακές.
Τα δε βίντεο του στα social media, τα ΜΜΕ, συνάδελφοι του στην τοπική αυτοδιοίκηση , επικοινωνιολόγοι και νεανικό κοινό της κάλπης του βγάζουν το καπέλο, ενώ αρκετοί ήταν και αυτοί οι οποίοι αντέγραψαν τα βίντεο. Δε θέλει κόπο… αλλά τρόπο να επικοινωνήσεις στο νέο που απέχει από τα κοινά τα έργα και τα όσα γίνονται στο νησί του, να τον πλησιάσεις και να τον κάνεις ενεργό μέλος της κοινωνίας. Πόσο μάλιστα όταν οι νέοι έχουν απομακρυνθεί από τα κοινά, διότι το παρελθόν μας έχει επισκιάσει και μας έχει φέρει σε αυτές τις καταστάσεις.
Βέβαια υπάρχει η άλλη άποψη την οποία οφείλουμε να την ακούσουμε, να την δημοσιεύσουμε αλλά και να την σχολιάσουμε. Στο χωριά μας λένε οι σοφοί παππούδες μας, ότι όταν δε μπορείς να φτάσεις τον καλό και να κάνεις τα ίδια, προσπαθείς να βρεις προβλήματα και αστοχίες για να τον κάνεις μέτριο.
Ο Συνδυασμός Μύκονος Πρώτη Ξανά, του κ. Βερώνη , ομολογούμε ότι εχει καλό παρατηρητήριο ελέγχει όλα τα σχόλια των social Media του δημάρχου – άσχετα ότι είναι fake τα περισσότερα- και τα σχολιάζει στις επίσημες σελίδες. Χμμ ναι να λες τα βίντεο στο ΤΙΚ-ΤΟΚ το οποίο είναι το νούμερο μέσο δικτύωσης με τα βίντεο του Παγκοσμίως και να τα κρίνεις, αν σχολίαζαν οι ίδιοι οι δημιουργοί, θα απαντούσαν με γελάκια.
Το να βρίσκεσαι σε προεκλογικό αγώνα και να σχολιάσεις τους αντιπάλους πως ακριβώς κινούνται και να πέφτεις σε τόσο χαμηλό επίπεδο, δε χρήζει σχολιασμού. Μας εκπλήσσει και είμαστε σίγουροι ότι π. Δήμαρχος Μυκόνου κατά το παρελθόν δεν είχε τέτοιο επικοινωνιακό επίπεδο. Να ασχολείσαι δηλαδή τώρα με το πώς κινείται ο αντίπαλος συνδυασμός και δήμαρχος – αντι να παρουσιάζεις το πρόγραμμα σου- να πορεύεται στην προεκλογική περίοδο; Να παρουσιάζεις το έργο σου προ 25ετιας, δε αντιλέγω να ακουστούν αλλά οι μασημένες επικοινωνιακές τακτικές που ακολουθούν σε προεκλογικές περιόδους έδειξαν ότι δεν πουλάνε… ομάδα που χάνει, φταίει ή ο προπονητής για επιλογές του και την τακτική του, ή παίκτες, τότε τα βλέπεις τι φταίει και το αλλάζεις. Κακό το επικοινωνιακό, έως καταστροφικό που μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλη ήτα.
Διαβάστε την ανακοίνωση (την φωτογραφία με τα σχόλια δεν τη δημοσιεύσουμε δε βάζουμε Fake ειδήσεις και σχόλια στο cyclcades24)
Δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι ο απερχόμενος δήμαρχος λειτουργεί με τη γνωστή παλαιοκομματική λογική των έργων που ξεκινούν λίγο πριν τις εκλογές, για να καλύψει όσα δεν έκανε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η Μύκονος δεν χρειάζεται έργα της τελευταίας στιγμής, ως υλικό για προεκλογικά video. Χρειάζεται ολοκληρωμένο σχεδιασμό και πρόγραμμα έργων. Χρειάζεται σωστές μελέτες και ελέγχους, ώστε να μην ξαναγίνεται το ίδιο εργο κάθε 2 η 3 χρόνια. Χρειάζεται ο Δήμαρχος να σέβεται το δημόσιο χρήμα.
Οι δημότες γνωρίζουν καλά τα επικοινωνιακά κόλπα του κ. Κουκά. Γι αυτό στις 8 Οκτωβρίου τους καλούμε να επιλέξουν εκείνον που εχει αποδείξει οτι ξέρει και μπορεί να παράξει έργο στην πράξη.
Το Χρήστο Βερώνη, με τους άξιους – και με όρεξη για δουλειά- ανθρώπους που πλαισιώνουν τον συνδυασμό του, για να κάνουμε τη Μύκονο Πρώτη Ξανά. Ι