Συγχαρητήρια Έλληνα Προξένου στο Ισραήλ στο Aegean Islands Promo για τις σύγχρονες μεθόδους προβολής των νησιών
Τα συγχαρητήρια του Έλληνα Προξένου στη Χάιφα, κ. Κων/νου Ζηνόβιου για τις σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους προβολής της Μυκόνου και της Σαντορίνης καθώς και των άλλων νησιών του Ν. Αιγαίου δέχθηκε ο Ambassador του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου της Νέας Υόρκης και Strategy Manager του προγράμματος Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo, κ. Κώστας Σκαγιάς.
Ο επικεφαλής του Επίτιμου Προξενείου στη Χάιφα, κ. Κων/νος Ζηνόβιος και ο Γραμματέας Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής πρεσβείας στο Ισραήλ, κ. Κων/νος Κουρούμαλος, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης IMTM, που πραγματοποιείται στο Τελ Αβίβ, επισκέφθηκαν το περίπτερο που προβάλλονται τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τους τρόπους προβολής των δημοφιλών προορισμών της Μυκόνου και της Σαντορίνης μέσω των διαδραστικών οδηγών, των εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα και του υπόλοιπου πληροφοριακού υλικού του προγράμματος Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo.
«Έχουμε δημιουργήσει διαδραστικό προωθητικό υλικό και εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) για τη Μύκονο και τη Σαντορίνη με μεγάλη επιτυχία, καθώς το 70% όσων μας επισκέπτονται στις εκθέσεις χρησιμοποιούν άμεσα το προωθητικό υλικό μας . Στόχος μας είναι στο άμεσο μέλλον να δημιουργήσουμε αντίστοιχο υλικό για όλα τα νησιά που προωθούμε: την Πάρο, την Τήνο, τη Σέριφο, τη Μήλο, την Άνδρο, την Αστυπάλαια και την Κρήτη.», δήλωσε ο κ. Σκαγιάς, κατά τη συνάντηση με τους εκπροσώπους των διπλωματικών και προξενικών αρχών της χώρας μας στο Ισραήλ.
Η ομάδα του προγράμματος Mykonos – Santorini – Aegean Islands Promo σε συνεργασία με την MTC Group συμμετέχει στην 25η Διεθνή έκθεση τουρισμού IMTM στο Τελ Αβίβ, το μεγαλύτερο ετήσιο τουριστικό γεγονός για την Ανατολική Μεσόγειο, η οποία πραγματοποιείται 12 και 13 Φεβρουαρίου 2019 και συγκεντρώνει πάνω 20.000 επισκέπτες.
Το Ισραήλ είναι μία δυναμική αγορά εξερχόμενου τουρισμού και στόχος της ομάδας είναι να προσελκύσει υψηλού επιπέδου επισκέπτες. Οι περίπου 4 εκ Ισραηλινοί που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, έχουν υψηλή ταξιδιωτική δαπάνη και πραγματοποιούν κ.ο. 4 – 6 διανυκτερεύσεις.
Πηγή: tourismpress.gr