Νεότερα στοιχεία για την εξέλιξη της αποκρατικοποίησης των εναπομείναντων περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας, έδωσε χθες ο Γρηγόρης Δημητριάδης, διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Prodexpo. Το ζήτημα αφορά και τα τέσσερα αεροδρόμια των Κυκλάδων τα οποία έχουν παραμείνει στη διαχείριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, της Νάξου, της Πάρου, της Μήλου και της Σύρου.
Ο επικεφαλής του Υπερταμείου, που έχει υπό τη διαχείρισή του τόσο τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν ενταχθεί σε ένα ενιαίο «πακέτο» αποκρατικοποίησης, όσο και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που βγήκε εκτός πακέτου για αποκρατικοποίηση, έδωσε περισσότερα στοιχεία για το τι πρόκειται να συμβεί.
Οσον αφορά στην Καλαμάτα, εντός του πρώτου τριμήνου του 2024 οι 4 υποψήφιοι (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.- GMR Airports Limited, ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ Α.Ε.-CORPORATION AMERICA AIRPORTS S.A, Egis Airport Operation-AKTOR CONCESSIONS SINGLE MEMBER S.A.- Aéroports de la Cote d’Azur και FRAPORT AG- DELTA AIRPORT INVESTMENTS A.E.- ΠΗΛΕΑΣ Α.Ε.) θα προχωρήσουν σε οικονομικές προσφορές, ώστε στο πρώτο εξάμηνο του 2024 να έχουμε ανάδοχο. Παρόλα αυτά έχουμε καθυστερήσει πολύ.
Ως προς τα 22 υπόλοιπα αεροδρόμια (Κάρπαθος, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Αραξος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Νέα Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος,Αστυπάλαια, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κάσος και Κοζάνη), τώρα επιλέγεται ο σύμβουλος που θα προχωρήσει τον διαγωνισμό το πρώτο τρίμηνο του 2024.