Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες κατέθεσαν στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης των πλοίων τους για την περίοδο από 1/11/2020 ως 31/10/2021.
Οι συγκεκριμένες δηλώσεις έχουν τη μορφή αιτήσεων ενδιαφέροντος, ωστόσο, δεν είναι εγκεκριμένες από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, γεγονός που σημαίνει ότι δεν έχουν καμία επίσημη ισχύ, ενώ δε λειτουργούν δεσμευτικά ούτε καν για τις ίδιες τις εταιρίες, αφού στο μέλλον έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν νέες προτάσεις δρομολόγησης, τροποποιώντας τις αρχικές.
Απλά, οι αρχικές δηλώσεις αποτυπώνουν μια πρώτη πρόθεση των εταιριών για δρομολόγηση των πλοίων, αν και πολλές φορές οι ίδιοι οι ακτοπλόοι «μπλοφάρουν» στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, καταθέτουν αιτήσεις για γραμμές που δεν πρόκειται να εξυπηρετήσουν.
Εντύπωση προκάλεσε η δήλωση που κατέθεσε η εταιρία Sea Jets του Μάριου Ηλιόπουλου, με βάση την οποία, σκοπεύει να δρομολογήσει το ΕΓ/ΟΓ Aqua Jewel στην παραδοσιακή γραμμή Πειραιά – Σύρου – Τήνου – Μυκόνου.
Το συγκεκριμένο πλοίο, το οποίο βρίσκεται παροπλισμένο το φετινό χειμώνα, εδώ και αρκετά χρόνια εκτελούσε δρομολόγια στην ενδοκυκλαδική γραμμή, ενώ τα δύο τελευταία καλοκαίρια ναυλώθηκε στις Πορτογαλικές Αζόρες.
Απομένει να δούμε, αν όντως ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει την πρόθεση να δημιουργήσει συνθήκες ανταγωνισμού, σε μια γραμμή που εδώ και 20 χρόνια εξυπηρετείται αποκλειστικά από τα πλοία της Attica Group, με μικρές εξαιρέσεις κατά τις θερινές περιόδους. Κατά γενική ομολογία, για να μπορέσει να σταθεί ανταγωνιστικά σ’ αυτή τη γραμμή το Aqua Jewel, θα χρειαστεί γενναίο «λίφτινγκ».
Cyclades24.gr