Ποιος Σκλαβενίτης και ποιο Lidl! Η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ της Μυκόνου Flora της οικογένειας Κονταράτου με όχημα τον premium τουρισμό του νησιού αναδεικνύεται σε πρωταθλητή οικονομικών επιδόσεων σε όλο τον κλάδο παρουσιάζοντας όχι μόνο εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδοφορία που θα ζήλευαν όλοι οι «μεγάλοι παίκτες»!
Απόδειξη οι τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε την περασμένη εβδομάδα η «Ι. & Φ. Κονταράτου Ανώνυμος Εταιρεία Εμπορικών Επιχειρήσεων», όπως είναι το πλήρες όνομα της, στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα το «κλειδί» γι’ αυτές τις επιδόσεις που δεν είναι άλλο απ’ το πολλαπλάσιο περιθώριο κέρδους που διατηρεί η επιχείρηση σε σύγκριση με όλους τους μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπορίου!
Με απλά λόγια τα Σούπερ Μάρκετ Flora, με βάση τον τελευταίο ισολογισμό, για κάθε 100 ευρώ που τζίραραν το 2022, είχε καθαρό κέρδος περίπου 7,5 ευρώ. Συγκριτικά η μεγαλύτερη αλυσίδα της χώρας, οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, στα 100 ευρώ τζίρου είχαν καθαρό κέρδος περίπου 1,5 ευρώ!
Βέβαια σε απόλυτα νούμερα δεν τίθεται καν ζήτημα σύγκρισης, καθώς η διαφορά μεγέθους είναι …χαώδης. Παρ’ όλα αυτά, όπως λένε και στην αγορά, στο τέλος όλα έχουν να κάνουν με το τελικό αποτέλεσμα και αυτό για την οικογένεια Κονταράτου έρχεται πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες, καθώς στο τέλος είναι μόλις τρία καταστήματα (Αεροδρόμιο, Άνω Μερά, Βόθωνας)!