ΤΟΠΙΚΑ

Οικογένεια Κονταράτου: Ρεκόρ επιδόσεων για τα σούπερ μάρκετ της Μυκόνου

Οικογένεια Κονταράτου: Ρεκόρ επιδόσεων για τα σούπερ μάρκετ της Μυκόνου
Πώς η μικρή αλυσίδα Flora βάζει τα «γυαλιά» σε όλους τους μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπορίου

Ποιος Σκλαβενίτης και ποιο Lidl! Η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ της Μυκόνου Flora της οικογένειας Κονταράτου με όχημα τον premium τουρισμό του νησιού αναδεικνύεται σε πρωταθλητή οικονομικών επιδόσεων σε όλο τον κλάδο παρουσιάζοντας όχι μόνο εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων αλλά και κερδοφορία που θα ζήλευαν όλοι οι «μεγάλοι παίκτες»!

Απόδειξη οι τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε την περασμένη εβδομάδα η «Ι. & Φ. Κονταράτου Ανώνυμος Εταιρεία Εμπορικών Επιχειρήσεων», όπως είναι το πλήρες όνομα της, στις οποίες φαίνεται ξεκάθαρα το «κλειδί» γι’ αυτές τις επιδόσεις που δεν είναι άλλο απ’ το πολλαπλάσιο περιθώριο κέρδους που διατηρεί η επιχείρηση σε σύγκριση με όλους τους μεγάλους του οργανωμένου λιανεμπορίου!

Με απλά λόγια τα Σούπερ Μάρκετ Flora, με βάση τον τελευταίο ισολογισμό, για κάθε 100 ευρώ που τζίραραν το 2022, είχε καθαρό κέρδος περίπου 7,5 ευρώ. Συγκριτικά η μεγαλύτερη αλυσίδα της χώρας, οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, στα 100 ευρώ τζίρου είχαν καθαρό κέρδος περίπου 1,5 ευρώ!

Βέβαια σε απόλυτα νούμερα δεν τίθεται καν ζήτημα σύγκρισης, καθώς η διαφορά μεγέθους είναι …χαώδης. Παρ’ όλα αυτά, όπως λένε και στην αγορά, στο τέλος όλα έχουν να κάνουν με το τελικό αποτέλεσμα και αυτό για την οικογένεια Κονταράτου έρχεται πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τις μεγάλες αλυσίδες, καθώς στο τέλος είναι μόλις τρία καταστήματα (Αεροδρόμιο, Άνω Μερά, Βόθωνας)!

Επιδόσεις εξαιρετικές που συνδέονται και με τη μοναδικότητα της αλυσίδας που έχει στα καταστήματά της bartender, DJs και σεφ προσφέροντας μία διαφορετική εμπειρία και παράλληλα προσπαθώντας να χτίσει περισσότερο ένα προφίλ που περιλαμβάνει και την έννοια του delicatessen περιλαμβάνοντας και εξαιρετικά premium προϊόντα.

Η αλυσίδα είναι δημιούργημα του ζεύγους Ιωάννη και Φλώρας Κονταράτου με έτος έναρξης λειτουργίας του πρώτου καταστήματος το 1989. Σήμερα η επιχείρηση βρίσκεται στα χέρια του γιου τους, Τάσου Κονταράτου (στη κεντρ. φωτ. μαζί με τη μητέρα του, Φλώρα).

Δείτε εδώ την παρουσίαση που είχε κάνει το newmoney λίγους μήνες πριν για «το super market που κάνει θραύση με DJs, bartenders και τον σεφ του Ρονάλντο «πάει» και στο Λονδίνο»

Διαβάστε εδώ την ιστορία του Ιωάννη Κονταράτου, πώς από μπακάλης έγινε ο Βασιλιάς της Μυκόνου

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.