Ο πίνακας στο σαλόνι του αρχαιολόγου με τα ανδρικά γεννητικά όργανα που «μπήκε»στα σπίτια των τηλεθεατών
Παρακολουθώντας τα όσα αποκάλυπτε ο αρχαιολόγος Ψαρρός στην τηλεοπτική του συνέντευξη στην εκπομπή ΦΑΣΜΑ το μάτι έπεφτε θέλοντας και μη στο τηλεοπτικό πλάνο σε ένα πίνακα που δέσποζε μάλιστα σε κεντρικό σημείο του σαλονιού του σπιτιού του αρχαιολόγου όπου στο κέντρο και πίσω από το κεφάλι του δημοσιογράφου.
Δυο άνδρες σε αδαμιαία περιβολή με τα γεννητικά όργανα μάλιστα απροκάλυπτα να στέκονται δίπλα ο ένας στον άλλον ήταν η θεματολογία του πίνακα.
Γεννητικά όργανα που μάλιστα ήταν ευδιάκριτα και που δεν είναι και συνηθισμένο τηλεοπτικό background και μάλιστα σε μια ώρα ακατάλληλη για ανηλίκους.
Ο καθένας στο χώρο του έχει το δικαίωμα να εκφράζεται όπως επιθυμεί και να βγάζει τα γούστα του με τα αξεσουάρ, τους πίνακες και οτι άλλο επιθυμεί για μπιμπελό ,η ώρα όμως προβολής της συνέντευξης από την δημόσια τηλεόραση ήταν τέτοια που οι τηλεθεατές, ίσως και ανήλικοι ήταν υποχρεωμένοι να ακούνε την εξιστόρηση των γεγονότων από τον αρχαιολόγο και να βλέπουν στο πλάνο φάτσα φόρα γεννητικά όργανα αντρών σε πίνακα έστω και σε μια μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης με αυτό τον τρόπο.
Δεν ήταν ένα άγαλμα αρχαϊκής εποχής αλλά ένας πίνακας-αφίσα δυο γυμνών ανδρών με τους ενός μάλιστα τα γεννητικά όργανα στο κάδρο σε πρώτο πλάνο.
Μάλιστα δεν βγήκε ούτε καν το σχετικό σηματάκι στο πλάνο που να παραπέμπει σε ακατάλληλο.
Απαράδεκτη εικόνα και μάλιστα για τον χαρακτήρα της εκπομπής.
Λίγη προσοχή δεν βλάπτει από όλες τις πλευρές, τον σκηνοθέτη και παραγωγούς της εκπομπής ώστε να ζητήσουν από τον αρχαιολόγο να αφαιρέσει τον πίνακα για τις ανάγκες του γυρίσματος.
Η δημόσια τηλεόραση προάγει τον πολιτισμό και την ευπρέπεια και είναι αδιανόητο να προβάλλει τέτοιες εικόνες.
Δεν υποχρεωμένοι οι τηλεθεατές της δημόσιας τηλεόρασης να βλέπουν φάτσα κάρτα γεννητικά όργανα ανδρών έστω και αν προέρχονται από ένα έργο τέχνης όπως μπορεί να το θεωρεί ο κάτοχος του και να το εκθέτει στο σαλόνι του σπιτιού του όπως θέλει, ιδιωτικά όμως.