ΤΟΠΙΚΑ

Μύκονος: Χαμός… εκατομμυρίων

Μύκονος: Χαμός… εκατομμυρίων
Διάσημα εστιατόρια και φημισμένοι οίκοι μόδας κατεβαίνουν από φέτος στο νησί

Διάσημα εστιατόρια και φημισμένοι οίκοι μόδας κατεβαίνουν από φέτος στο νησί των ανέμων, φιλοδοξώντας σε τρελές εισπράξεις αφού η σεζόν προβλέπεται εξαιρετική. Cartier, Valentino, Fendi και Loewe έστησαν τις μπουτίκ τους ενώ το Park Chinoi από το Mayfair του Λονδίνου, αναζητά τοποθεσία για να χτίσει ξενοδοχείο και εστιατόριο.

Στη Μύκονο πριν από λίγες ημέρες μεγαλοξενοδόχος που είχε κατέβει στη Χώρα εξηγούσε σε φίλους του περί της φετινής σεζόν στο νησί, η οποία ξεκίνησε πολύ καλά σε ότι αφορά τα luxury hotels. «Ο Απρίλιος ήταν πολύ καλός, ο Μάιος εξαιρετικός και ο Ιούνιος ακόμη καλύτερος» έλεγε στην παρέα του.

Φέτος ο ανταγωνισμός των luxury brands θα πάει σε άλλο επίπεδο αφού ο διάσημος Ιταλικός οίκος Valentino, η γαλλική εσάνς του Cartier, τα διάσημα γεωμετρικά σχήματα του Fendi, η Bottega Veneta και η Loewe προσγειώθηκαν στη Μύκονο.

Μια Μύκονο στην οποία πλέον διεθνή ονόματα της γαστρονομίας θέλουν να επενδύσουν και ψάχνουν ή έχουν βρει ήδη τον χώρο που θα στεγάσουν τα νέα τους project. Ακόμη και sea side restaurants που λειτουργούσαν με συγκεκριμένο concept όπως το Super Paradise φαίνεται ότι αλλάζουν ρότα και προσανατολίζονται πλέον σε ένα πιο εκλεπτυσμένο format.

To γιατί το κάνουν είναι κάτι παραπάνω από αυτονόητο. Αν δεν εξελιχθούν και μείνουν στάσιμοι το νησί με την φόρα που έχει θα τους προσπεράσει για τα καλά και θα μείνουν απλές καρικατούρες στη νέα εποχή της Μυκόνου. Μια εποχή που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν οι Έλληνες, ειδικά το καλοκαίρι όταν οι τιμές για την πλειονότητα των συμπατριωτών μας είναι απαγορευτικές.

Αυτή τη τσάντα ποιος θα την πάρει;

Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής Βαλεντίνο που είχε πρόσφατα γενέθλια επισκέπτεται κάθε χρόνο σχεδόν την Ελλάδα με το σκάφος του που δένει συνήθως στον κόλπο που βλέπει κανείς από το Island. Λατρεύει την Αθηναϊκή Ριβιέρα αλλά και την Μύκονο την οποία έχει επισκεφθεί πολλές φορές, φέτος όμως είναι μάλλον σίγουρο ότι θα έρθει ξανά.

Κι αυτό γιατί ανοίγει την πρώτη μπουτίκ Valentino στο ανεξάρτητο κρατίδιο του νησιού που πάρα πολλοί λατρεύουν να μισούν, κίνηση που κρίθηκε επιβεβλημένη. Θα στεγαστεί στο Nammos Villageκαι θα φιλοξενεί όλες τις τελευταίες δημιουργίες του διάσημου οίκου όπως μαγιό, παπούτσια, φορέματα και φυσικά τις τσάντες για την παραλία αλλά και βραδινές. Οι πρώτες ξεκινούν από τα 1.000 ευρώ -μιλάμε για μια διάφανη τσάντα με δερμάτινες λεπτομέρειες- και οι τιμές αυξάνονται προοδευτικά και ανάλογα με το μοντέλο μπορεί να φτάσουν και τις 2.900 ευρώ.

Εν αντιθέσει με τον Valentino, ο διάσημος γαλλικός οίκος Cartier δεν έχει στην ουσία παρά μια μόνο τσάντα για την παραλία, τα χρυσά βραχιόλια του όμως είναι περιζήτητα, όπως και οι εξαιρετικές δερμάτινες τσάντες του. Η ολοκαίνουρια Panther de Cartier αναμένεται να φιγουράρει στην βιτρίνα του νέου Μυκονιάτικου καταστήματος, το οποίο βρίσκεται και αυτό στο πριγκιπάτο του Nammos Village στην Ψαρού.

Εκεί όπου θα βρίσκονται και οι νέες μπουτίκ της Ιταλικής Bottega Veneta με τις αιθέριες δημιουργίες της και τις τσάντες των 3.000 ευρώ αλλά και του οίκου Fendi, ενώ τις νέες αφίξεις των διάσημων brands κλείνει η έλευση της Loewe, γνωστή για τις δερμάτινες δημιουργίες της.

Η άφιξη τους δείχνει πόσο πολύ υπολογίζουν τη Μύκονο ως μια πολύ δυνατή αγορά οι πιο διάσημοι οίκοι μόδας του εξωτερικού, αφού το πελατολόγιο της έχει πολύ υψηλά εισοδηματικά κριτήρια. Τρανό παράδειγμα μια κυρία η οποία πέρσι το καλοκαίρι, μπήκε σε διάσημη μπουτίκ και βγήκε μετά από μισή ώρα με τέσσερις τσάντες που της κόστισαν περίπου 15.000 ευρώ.

Η αναζήτηση η  νέα άφιξη και μια ολική αναγέννηση           

Τις τελευταίες ημέρες συζητιέται πολύ στο νησί η αναζήτηση που κάνουν οι ιδιοκτήτες του Park Chinois-πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά κινέζικα εστιατόρια του Λονδίνου-που βρίσκεται στο Mayfair, προκειμένου να «κατέβουν» Μύκονο. Μάλιστα μεγάλο μεσιτικό γραφείο του νησιού ανέλαβε την έρευνα για να βρει τοποθεσία ιδανική για το Μυκονιάτικο Park Chinois, το οποίο θέλει να βρει μια παραλία αλλά και μέρος για ξενοδοχείο, κάτι αρκετά δύσκολο ειδικά για το πρώτο.

Το διάσημο εστιατόριο ανήκει εδώ και τέσσερα χρόνια σε μια επιχειρηματική οικογένεια από την Τουρκία, η οποία κατέβαλλε ως τίμημα  για την αγορά του 43.000.000 ευρώ. Το όνομα της δεν έχει δημοσιοποιηθεί μέχρι στιγμής ενώ το ενδιαφέρον τους να επενδύσουν στη Μύκονο, είναι πολύ μεγάλο, αφού βλέπουν ότι το νησί «πετάει».

Κάτι που διαπίστωσαν και οι ιδιοκτήτες του Cantine du Faubourg, ενός πολύ γνωστού γαλλικού εστιατορίου που ξεκίνησε από το Παρίσι, μετά πήγε Λονδίνο και ακολούθως Ντουμπάι. Φέτος ανοίγει στη Μύκονο και ενώ αρχικά υπήρχε η σκέψη να στεγαστεί στο ολοκαίνουργιο ξενοδοχείο Once in Mykonos, τελικά βρήκε χώρο στην παραλία του Ορνού. Η φιλοσοφία του κινείται γύρω από την Γαλλική κουζίνα και τα ευφάνταστα κοκτέιλ.

Σε ότι αφορά τις παραλίες νέα δεδομένα  δημιουργήθηκαν σε μια από τις πλέον διάσημες παραλίες του νησιού, το Super Paradise, που παρέμενε σχεδόν αναλλοίωτο στο πέρασμα των χρόνων. Ποιος δεν έχει πάει έστω και μια φορά σε πάρτι του Super, όπου γινόταν ο κακός χαμός ενώ δέσποζε στην είσοδο η ταμπέλα με το πράσινο φιδάκι που ήταν το σήμα κατατεθέν του;

Η συνταγή ήταν δοκιμασμένη στο χρόνο και πέρυσι  τερμάτισε πρώτο κάνοντας ρεκόρ κατανάλωσης σε χιλιάδες μπουκάλια σαμπάνιας που ανοίχτηκαν από τους πελάτες του. Φέτος όμως άλλαξαν τα πάντα και το καλοκαίρι που έρχεται θα είναι διαφορετικό μιας και τα δύο αδέρφια στα οποία ανήκει η επιχείρηση φέρεται να αποφάσισαν να ακολουθήσουν διαφορετικούς επιχειρηματικούς δρόμους.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά στο νησί οι Νίκος και Σταμάτης Ξυδάκης επέλεξαν να κρατήσει ο ένας την παραλία του Super και ο άλλος το εστιατόριο χωρίς αρχικά να γίνει γνωστό αν αυτό θα επιφέρει και διακοσμητικές αλλαγές.

Αλλαγές που τελικά έγιναν και μάλλον χρειάζονταν για το ιστορικό αυτό  μπιτσόμπαρο, που σε πείσμα των καιρών και των αλλαγών επέλεξε να μην αλλάξει σχεδόν τίποτε από την φιλοσοφία του σε μια Μύκονο που διακτινιζόταν σε άλλο επίπεδο χρόνο με το χρόνο. Τα περίφημα κόκκινα στρώματα στις ξαπλώστρες του έδωσαν τη θέση τους σε μπεζ, ασορτί με τις ομπρέλες και τις πετσέτες, ενώ στο χώρο του μπαρ έγιναν ριζικές αλλαγές.

Πλέον κυριαρχούν τα γήινα χρώματα και το ξύλο, στο χώρο στεγάζεται πλέον και μια καλαίσθητη μπουτίκ ρούχων ενώ ένα νέο εστιατόριο το Paraj θα εξυπηρετεί πλέον τους πελάτες, με εκλεπτυσμένες γεύσεις. Το περίφημο πράσινο φιδάκι αποκαθηλώθηκε και το Super Paradise, που φιλοξένησε αμέτρητα πάρτι, εισέρχεται πλέον σε μια νέα εποχή μετά από απόφαση των ιδιοκτητών του.

Ούτως ή άλλως σε μια Μύκονο που διαρκώς μεταλλάσσεται, ελάχιστοι είναι αυτοί που παραμένουν σταθεροί στο πέρασμα των χρόνων, επιλέγοντας το μοτίβο Greek tavern που σερβίρει τα πάντα. Τα δύο αδέρφια επέλεξαν να ανανεώσουν ένα κουρασμένο πλέον concept φλερτάροντας με ένα άλλο πελατολόγιο, και όχι με τις ορδές των νεαρών και τις καλλίγραμμες χορεύτριες που λικνίζονταν πάνω στο μπαρ.

πηγη newsauto.gr

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.