Ο Δήμος Μυκόνου εστιάζοντας στην Ψηφιακή Διακυβέρνηση και λειτουργώντας με σεβασμό προς τον πολίτη για την άμεση εξυπηρέτηση των συναλλαγών του με το Δήμο, αποφάσισε να αξιοποιήσει τις ψηφιακές υπηρεσίες θέτοντας τις βάσεις για την έναρξη μιας νέας Εποχής στις σχέσεις Δήμου – Πολίτη.
Συγκεκριμένα, έχοντας ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, την αποτελεσματικότερη λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών και τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης, ο Δήμος Μυκόνου προμηθεύτηκε έναν ηλεκτρονικό σταθμό αυτόματης εξυπηρέτησης πολιτών (e– ΚΕΠ) τον οποίο και εγκατέστησε σε ασφαλές σημείο.
Ειδικότερα, η εγκατάσταση του μηχανήματος ολοκληρώθηκε επιτυχώς στο Κοινοτικό Κατάστημα της Άνω Μεράς, στην πλατεία, μετά από τις απαραίτητες εργασίες που αφορούσαν στη δημιουργία και διαμόρφωση του χώρου εγκατάστασης με βάση τις προδιαγραφές του. Το προαναφερθέν σημείο κρίθηκε από τους αρμόδιους ως κατάλληλο και ασφαλές μέρος για την εγκατάστασή του σταθμού.
Ακολούθως, από εδώ και στο εξής το μηχάνημα θαεξυπηρετεί τους πολίτες αναφορικά με τις οικονομικές και διοικητικές τους συναλλαγές,όπως πληρωμές βεβαιωμένων οφειλών ή μη, καθώς και πληρωμές ειδοποιητηρίων αφού μέσω διασύνδεσης στο σύστημα οφειλών της οικονομικής διαχείρισης θα προσφέρεται η δυνατότητα προβολής αλλά και εξόφλησης των εν λόγω οφειλών.
Με αυτό τον τρόπο οι πολίτες θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να αποφύγουν την προσέλευση για απλές υποθέσεις στις Δημοτικές Υπηρεσίες πραγματοποιώντας τις συναλλαγές τους ανεξάρτητα από το ωράριο λειτουργίας του Δήμου Μυκόνου.