Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που συνεδρίασε χθες στη Χίο ενέκρινε τα δρομολόγια για το … νεοεισερχόμενο στην ελληνική ακτοπλοΐα ταχύπλοο, «Golden Express».
Το αξιοσημείωτο είναι ότι θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Ραφήνα-Σύρο σε μόλις δύο ώρες που είναι χρόνος ρεκόρ για την ελληνική ακτοπλοΐα. Η πρωτεύουσα των Κυκλάδων θα είναι πιο κοντά από ποτέ.
Τα δρομολόγια ξεκινούν στις 25 Μάιου 2019 από Ραφήνα για Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο. Από τις 6 Ιουνίου έως τις 9 Σεπτεμβρίου θα γίνει προέκταση του δρομολογίου αφού θα πιάνει Κουφονήσια και Κατάπολα.
Το «Golden Express», ναυπηγήσεως 1998 στις γιάρδες Incat της Τασμανίας, έχει μήκος 91 μέτρα, πλάτος 26 μέτρα, με τέσσερις κύριες μηχανές caterpillar, 38.620 ίππων που δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων.
Ανήκει στην Golden Fast Ferries όπου έχουν συμμετοχή 50%-50% η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου και η Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη.
Αναβολή για το Santorini Palace
To ΣΑΣ ανέβαλε τη συζήτηση για το αίτημα δρομολόγησης του Santorini Palace (πρώην Highspeed 7) το οποίο ανήκει πλέον στα Μινωϊκές γραμμές αφού περιλαμβάνεται στα ανταλλάγματα που δόθηκαν από τον Όμιλο Attica για την εξαγορά της Hellenic Seaways στην οποία ανήκε έως τότε.
Έχει ζητήσει δρομολόγια για Ηράκλειο, Σαντορίνη, Ίο, Πάρο, Μύκονο από 23 Απριλίου έως 27 Οκτωβρίου.
Oι Μινωϊκές θεώρησαν ότι θα συζητείτο η αίτηση που είχε καταθέσει για το πλοίο η προηγούμενη πλοιοκτήτρια εταιρεία, η HSW. Όμως το ΣΑΣ έκρινε ότι έπρεπε να κατατεθεί νέο αίτημα από τις Μινωικές στα οποίες ανήκει πλέον.
Στη διάρκεια της συνεδρίασης έκανε παρέμβαση ο Μάριος Ηλιόπουλος που εκπροσωπεί την Seajets ο οποίος εξέφρασε τον προβληματισμό του για το μέλλον του Ομίλου Attica με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα. Το λόγο πήρε αμέσως ο Διονύσης Θεοδωράτος Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης του Ομίλου ο οποίος διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας.
newmoney.gr