Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη να εγκρίνει μεν τα δρομολόγια της Golden Star Ferries από Ηράκλειο για Κυκλάδες και την δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιάς – Σαντορίνη του «Θάντερ» της Fast Ferries, αλλά με αλλαγές που δεν γίνονται όμως δεκτές από τις εταιρείες.
Σύμφωναμε τη “Ναυτεμπορική”, στην περίπτωση του «Θάντερ», ενώ ο υπουργός αρχικά δεν ενέκρινε την δρομολόγηση του πλοίου αν και νεοφερμένου στη χώρα μας, με το αιτιολογικό ότι δεν υπάρχουν έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες στη συνέχεια έδωσε το «ΟΚ» όμως εξαίρεσε από το δρομολόγιο τη Μυκονο.
Έτσι το πλοίο αντί να «πιάνει» Θήρα-Νάξο-Μύκονο-Πειραιά και επιστροφή θα πηγαίνει Θήρα-Νάξος-Πειραιάς και επιστροφή. Με αυτή την απόφασή του όμως ο κ. Πλακιωτάκης καθιστά – όπως υποστηρίζεται από την εταιρεία – το δρομολογιο μη βιώσιμο ενώ:
- Καταργεί ένα δρομολόγιο που δεν υπήρχε πριν καθώς δεν υφίστατο πλοίο που αναχωρούσε το απόγευμα κατευθείαν από Πειραιά για Μύκονο και για τον λόγο αυτό το σχεδίασε η Fast Ferries.
- Δημιουργεί τώρα ένα άλλο που είναι πάνω σχεδόν σε δρομολόγιο που εκτελεί η Blue Star του ομίλου Attica Group.
- Επίσης καταργεί την πρωινή προσέγγιση της Μυκόνου με τον Πειραιά.
- Επιπλέον με το συγκεκριμένο δρομολόγιο ενισχύονταν η σύνδεση της Μυκόνου που έχει διεθνές αεροδρόμιο με τα γυρω νησιά, όπως η Νάξος. Επίσης, η Ανάφη δεν θα έχει καμία άλλη σύνδεση με τη Μύκονο.
Να σημειωθεί ακόμη ότι δήμαρχοι Μυκόνου, Νάξου και Ανάφης τίθενται υπερ της δρομολογησης του «Θάντερ» σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό της Fast Ferries, η οποία υποστηρίζει ακόμη ότι αυτός ο σχεδιασμός δημιουργεί τις προϋποθέσεις μιας ημερησίας εκδρομής από Σαντορίνη για Μύκονο και Νάξο, συμβάλλοντας έτσι και σε μία αποσυμφόρηση της Σαντορίνης.