ΤΟΠΙΚΑ

Διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας οραματίζεται μία μαρίνα του μέλλοντος στη Μύκονο

Διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας οραματίζεται μία μαρίνα του μέλλοντος στη Μύκονο

Η Ελλάδα είναι το δεύτερο σπίτι του Jean Pierre, όπως παραδέχεται ο ίδιος ανοίγοντας τα χαρτιά του στο protothema.gr – Στη χώρα μας ταξιδεύει από παιδί – Εκεί θέλει να υλοποιήσει το όραμά του «ECOrfos»

Είναι οραματιστής, φιλέλληνας που φιλοδοξεί να μετατρέψει την ανεκμετάλλευτη αμμώδη παραλία Κόρφο της Μυκόνου σε έναν τουριστικό προορισμό με σεβασμό στην μυκονιάτικη παράδοση: O Jean Pierre HEIM θέλει να δημιουργήσει μια πολυτελή οικολογική μαρίνα, την ECOrfos .

Η Ελλάδα είναι το δεύτερο σπίτι του Jean Pierre, όπως παραδέχεται ο ίδιος ανοίγοντας τα χαρτιά του στο protothema.gr. 

Ο Γάλλος αρχιτέκτονας είναι ο πρώτος οραματιστής και επενδυτής της μελέτης του έργου. Και, εν μέσω της πανδημίας της νόσου Covid- 19, το έργο αυτό είναι πράγματι μία πρόκληση.

Του αρέσει να δημιουργεί και να σχεδιάζει τον κόσμο του «αύριο». 

Και, εφόσον, η πανδημία του κορωνοϊού είναι παρούσα, το αρχιτεκτονικό του σχέδιο, εάν υλοποιηθεί, θα δώσει μια ώθηση στον ελληνικό τουρισμό.

IMG-20200909-WA0025
IMG-20200909-WA0026

Στη χώρα μας ταξιδεύει από παιδί…

Εκεί θέλει να υλοποιήσει το όραμά του «ECOrfos».

«Αυτή η οικολογική μαρίνα είναι ένα μοντέλο αρχιτεκτονικό που μπορεί να προσαρμοστεί τόσο σε άλλα νησιά όσο και στην ηπειρωτική Ελλάδα αφού ο τουρισμός στην Ελλάδα είναι παγκόσμιος και η Μύκονος δεν αποτελεί τον μοναδικό προορισμό», όπως ο ίδιος επισημαίνει στο «protothema.gr». 

Η μαρίνα αυτή θα πρέπει να προσαρμοστεί και σε άλλους τοποθεσίες με πλεονεκτήματα που θα μπορούσαν να προσαρμοστούν σε αυτό το είδος του τουρισμού. 

Ο Jean Pierre βρίσκεται σε επαφή με συνεργάτες των ελληνικών Υπουργείων Τουρισμού και Ανάπτυξης καθώς και την τοπική αυτοδιοίκηση της Μυκόνου για να τους παρουσιάσει το φιλόδοξο έργο που θα αναδείξει την ελληνική ομορφιά και φιλοξενία. 

Η νέα μαρίνα «Smart Eco», όπως έχει προγραμματιστεί, θα έχει χωρητικότητα 100 σκαφών.

Ένα λιμάνι για τοπικά σκάφη και παραδοσιακά καΐκια μήκους 7,5 έως 15 μέτρων, 25 σκαφών, μήκους 15 έως 20 μέτρων, 25 γιοτ άνω των 30 μέτρων.

Τα ιστιοφόρα, τα οποία έχουν υβριδική ή ηλεκτρική προώθηση θα έχουν προτεραιότητα εισόδου στη μαρίνα.

IMG-20200909-WA0027
IMG-20200909-WA0028

Η έννοια της οικολογικής/βιολογικής μαρίνας θα είναι κυρίαρχο δεδομένο. 

«Η μαρίνα θα είναι βιώσιμη με ηλιακούς συλλέκτεςπου τροφοδοτούνται από αυτούς που κάνουν σκίαση στην οροφή του δημοτικού γηπέδου ποδοσφαίρου στον Ορνό. 

Οι ηλιακοί συλλέκτες θα βοηθούν στην τροφοδοσία ολόκληρης της οικολογικής μαρίνας «ECOrfos», η οποία αποτελεί μέρος ενός ευρωπαϊκού προγράμματος για την προστασία του περιβάλλοντος», επισημαίνει ο παγκοσμίου φήμης αρχιτέκτονας. 

Μία μοντέρνα μονάδα αφαλάτωσης κι ένας χώρος προσαρμοσμένος στην ανακύκλωση απορριμμάτων θα αποτελούν μέρος αυτού του σχεδίου ώστε να του δώσουν μία παγκόσμια και οικολογική διάσταση.

Μία αναδιοργάνωση της κυκλοφορίας είναι απαραίτητη όπως και οι πολλές ζώνες παρκαρίσματος θα είναι εφοδιασμένες με μέσα μεταφοράς που διαθέτουν ηλεκτροκίνηση .

Το «ECOrfos» περιλαμβάνει επίσης το «Yacht Club» και το «Harbour Master’s Office», χωρητικότητας 250 θέσεων.

Στο κέντρο εκδηλώσεων θα υπάρχουν μπαρ και beach club με μία πισίνα, μήκους 30 μέτρων.

πηγη protothema.gr

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.