To άρθρο έχει τίτλο «Το vegan ταξίδι δεν ανήκει πια στο περιθώριο» και lead «Από το Μεξικό μέχρι την Ελλάδα, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και οι εκδρομές με επίκεντρο τη φύση πολλαπλασιάζονται».
Η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου, Γεωργία Κοντιζά, σε συνέντευξή της στο Travel.gr, είχε μιλήσει εκτενώς για τη φιλοσοφία που χαρακτηρίζει το Koukoumi:
«Η vegan συνείδηση είναι τρόπος ζωής και όχι “τρόπος διατροφής”. Σχετίζεται με την ηθική, την υγεία, το περιβάλλον αλλά και τη γενικότερη στάση ζωής που ακολουθεί κανείς. Από την άλλη πλευρά, η σημασία της βιωσιμότητας σχετίζεται με το να θέλει κανείς να είναι μέρος ενός καλύτερου πλανήτη, πιο βιώσιμου. Σα να προσπαθείς να δημιουργήσεις μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου. Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί η στροφή του κόσμου σε πιο υγιεινές επιλογές παράλληλα με μια αυξημένη οικολογική συνείδηση».
Στη συνέχεια της συνέντευξης αναφέρει χαρακτηριστικά: «Στο Koukoumi, ο vegan επισκέπτης μπορεί να βρεθεί στο φυσικό του περιβάλλον, ενώ ο καθένας από εμάς μπορεί να δοκιμάσει και να απολαύσει μία εναλλακτική πρόταση ζωής. Ο φιλοξενούμενος αφήνει τις έγνοιες του στην άκρη και απολαμβάνει μια εμπειρία που βασίζεται στην αρμονία και τις υγιεινές επιλογές. Σε αυτό το περιβάλλον θελήσαμε να φέρουμε μια ανάσα δροσιάς και ανανέωσης στη φιλοξενία, να δείξουμε την ανθρώπινη όψη του νησιού να αναδείξουμε την ανεπιτήδευτη ομορφιά του και να υποστηρίξουμε μια νέα φιλοσοφία ζωής. Μπορούμε να απολαύσουμε τη ζωή χωρίς να βλάπτουμε τον εαυτό μας, τη φύση ή τα ζώα. Η vegan φιλοσοφία εκφράζει για μας ό,τι ακριβώς αισθανόμαστε για το νησί. Σεβόμενοι τις αρχές της αυθεντικότητας, της απλότητας και της ισορροπίας προσφέρουμε ένα άψογο επίπεδο εξυπηρέτησης, επιτρέποντας στον επισκέπτη να αφήσει πίσω τις έγνοιες, να χαλαρώσει και να απολαύσει μια διαμονή που χαρακτηρίζεται από αρμονία και υγιεινές επιλογές» είχε πει χαρακτηριστικά η Γεωργία Κοντιζά.
Το Koukoumi μπορεί να είναι μία μοναδική περίπτωση για τα ελληνικά δεδομένα, όμως, σύμφωνα με τους Νew York Times, αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας τάσης που κερδίζει συνεχώς έδαφος.
travel.gr