Κακοκαιρία «Ωκεανίδα». Δύσκολη βάρδια σήμερα για τους λιμενικούς και πιο συγκεκριμένα για το πλήρωμα του Ναυαγοσωστικού Σκάφους 511 το οποίο βρίσκεται πάντα σε επιφυλακή.
Το Ν/Γ 511 (lambro halmatic 60) παραλήφθηκε από το Λιμενικό Σώμα το 1997 και τέθηκε σε υπηρεσία το 1998 όταν και απεστάλη στη Σύρο . Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από grp (πολυεστέρα) και αποτελεί το πρώτο από τα 10 σκάφη αυτού του τύπου που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα από την MOTOMARINE ενώ ο σχεδιασμός του είναι βασισμένος στο ARUN HALMATIC του ομίλου VOSPER .
Πλέον το Ν/Γ 511 ανήκει στο Λιμεναρχείο Μυτιλήνης και υποστηρίζει τις διαδικασίες έρευνας και διάσωσης.
To σκάφος έχει την ιδιότητα να επανέρχεται σε όρθια θέση ακόμα και αν ανατραπεί λόγω του σχεδιασμού του αλλά και της καρίνας του η οποία είναι κατασκευασμένη από μολύβι. Το Ν/Γ 511 φέρει δυο κινητήρες man του εξασφαλίζουν την υπηρεσιακή ταχύτητα των 18 κόμβων και μέγιστη περί τους 22 κόμβους . Η εμβέλεια του είναι 350 ν.μ και φέρει εξοπλισμό διάσωσης –πυρόσβεσης και ένα ραντάρ ναυτιλίας.
Το σκάφος όταν επιχειρεί επανδρώνεται από 7 μελές πλήρωμα και στην παρούσα χρονική περίοδο υπηρετούν σε αυτό συνολικά 8 άτομα. Κύρια αποστολή του Ν/Γ 511 είναι η παροχή βοήθειας σε κινδυνεύοντα στη θάλασσα άτομα, πλοία, πλοιάρια, λέμβους ή άλλα θαλάσσια μέσα και αεροσκάφη.
Καλή βάρδια και ο Άγιος Νικόλας μαζί σας.