Η Μύκονος έχει κατακτήσει επάξια μια θέση ανάμεσα στους πιο κοσμοπολίτικους προορισμούς του κόσμου, όπως το Σεν Τροπέ, το Κάπρι και η Ιμπιζα. Εκτός από λάτρεις της καλής ζωής συγκέντρωνε ανέκαθεν και τον κόσμο της μόδας. Φέτος «παρασύρει» τη Louis Vuitton με την καλοκαιρινή αύρα των Κυκλάδων και το pop-up κατάστημα του ιστορικού οίκου στη Μύκονο είναι γεγονός, στο νέο hot spot του νησιού, το ρεστοράν «Zuma Mykonos». Η μπουτίκ είναι αφιερωμένη στις καλοκαιρινές συλλογές και περιλαμβάνει μια επιλογή από ανδρικά έτοιμα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ μαζί με μια μεγάλη ποικιλία από γυναικεία και μερικά από τα πιο εμβληματικά δερμάτινα είδη του οίκου.
Με το μονόγραμμα LV να κυριαρχεί στον περιβάλλοντα χώρο και τους βράχους, το pop-up κατάστημα στο «Zuma Mykonos» αποθεώνει την αισθητική του εμβληματικού οίκου μόδας σε πλήρη αρμονία με το feel good πνεύμα του νησιού. Ο μοναδικός αυτός χώρος στεγάζεται σε ένα παραδοσιακό κτίριο από πέτρα και ξύλο, δίπλα στο εστιατόριο και την ειδυλλιακή πισίνα με θέα το μαγικό μυκονιάτικο ηλιοβασίλεμα. To νησί αποτελεί έμπνευση και για τη μόδα, καθώς στο pop-up κατάστημα θα βρούμε σε αποκλειστικότητα την τσάντα «Neverfull Mykonos Resort» και ολόκληρη τη συλλογή LV By The Pool. Κλασικές και νέες δημιουργίες αποτυπώνουν μια φρέσκια προσέγγιση στο ντύσιμο για τον λαμπερό νησιώτικο προορισμό και μια καθημερινότητα με πολύχρωμα αέρινα σχέδια ιδανικά για την παραλία και τη Χώρα. Στο ίδιο κατάστημα είναι διαθέσιμη και η συλλογή Men’s Pre-fall 2023 για τους άντρες που αντικρίζουν το καλοκαίρι με casual διάθεση.
Συναντηση αστέρων
Η επιλογή του «Zuma Mykonos», το οποίο έκανε εγκαίνια στο Νησί των Ανέμων το καλοκαίρι του 2022, δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για έναν από τους πιο φημισμένους γαστρονομικούς προορισμούς του νησιού, όπου πλέον οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να ανανεώσουν την εμφάνισή τους μέσα από την pop-up boutique Louis Vuitton και στη συνέχεια να χαλαρώσουν στο ατμοσφαιρικό «Zuma» οποιαδήποτε στιγμή το θελήσουν – από το πρωί μέχρι τα μεσάνυχτα. Αλλά και η Μύκονος, με την απαράμιλλη γοητεία και τη ζωντανή καλοκαιρινή διάθεση, αποτελεί το ιδανικό σκηνικό για το αποκλειστικό pop-up κατάστημα του θρυλικού οίκου αντικατοπτρίζοντας τη δέσμευση του brand να προσφέρει ένα συναρπαστικό περιβάλλον για την απαιτητική πελατεία της.
Από το 1854 η Louis Vuitton γράφει τη δική της ιστορία συνδυάζοντας την καινοτομία με το στυλ και τη διαχρονική κομψότητα. Το πολυτελές brand παραμένει πιστό στο πνεύμα του ιδρυτή του, ο οποίος επινόησε μια γνήσια «Τέχνη του Ταξιδιού» μέσα από υψηλής αισθητικής αποσκευές, τσάντες και αξεσουάρ που ήταν αριστοτεχνικά κατασκευασμένα και φυσικά πρακτικά. Πιστή στην κληρονομιά της, μέχρι σήμερα η Louis Vuitton έχει καλωσορίσει κατά καιρούς σημαντικούς καλλιτέχνες, σχεδιαστές και αρχιτέκτονες εξελίσσοντας τις σειρές ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ, όπως και τους φυσικούς χώρους πώλησης.
Το «Zuma», ένα από τα διασημότερα εστιατόρια στον κόσμο, ιδρύθηκε από τους Ράινερ Μπέκερ και Αρτζούν Γουάνεϊ το 2002, όταν άνοιξαν το πρώτο τους εστιατόριο στο Λονδίνο, το οποίο παραμένει μέχρι σήμερα ο «ναός» του brand. Το μυστικό της επιτυχίας, όπως και στα άλλα εστιατόρια της διεθνούς αλυσίδας, αποτελείται από ασύλληπτες γεύσεις, unique σκηνικό, κορυφαίο σέρβις και διάσημους θαμώνες που λατρεύουν το μέρος. Το ίδιο συμβαίνει σε Χονγκ Κονγκ, Ντουμπάι, Κωνσταντινούπολη, Μαϊάμι, Μπανγκόκ, Νέα Υόρκη, Μαδρίτη, Ρώμη, Μαλδίβες και άλλα μέρη του κόσμου όπου υπάρχει εστιατόριο «Zuma», αλλά και pop-up του πολυτελούς brand εστίασης σε προορισμούς όπου συνωστίζονται απαιτητικοί ταξιδιώτες, όπως Μπόντρουμ, Πουκέτ, Ιμπιζα, Πόρτο Τσέρβο και σύντομα στο Κάπρι.
Στη Μύκονο οι επιλογές περιλαμβάνουν ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα και χαλαρή διάθεση στις πλωτές ξαπλώστρες, δείπνο με το πλήρες μενού izakaya στο εστιατόριο, αλλά και απολαυστικά κοκτέιλ και μικρά πιάτα στο lounge. Η γαστρονομική φιλοσοφία του πολυβραβευμένου «Zuma» περιλαμβάνει μια κύρια κουζίνα, πάγκο σούσι και ψησταριά robata που προσφέρουν μοντέρνα, εκλεπτυσμένη ιαπωνική κουζίνα με την υπογραφή του κορυφαίου σεφ Ράινερ Μπέκερ. Οσο για το όνομα του εστιατορίου, ο Μπέκερ λύνει τις απορίες: «Πολλοί νομίζουν ότι είναι το επώνυμό μου. Το σκεφτήκαμε με τους συνεργάτες μου. Ολοι δίνουν ιαπωνικά ονόματα στα ιαπωνικά εστιατόρια. Εμείς δεν είμαστε ένα παραδοσιακό ιαπωνικό εστιατόριο. Το “Zuma” ως όνομα αντανακλά τη φιλοσοφία του. Είναι κάτι διεθνές όπως η παραλία Ζούμα που βρίσκεται στο Λος Αντζελες, στη Χαβάη και στη Νότιο Αφρική».
πηγή protothema.gr