Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η δημοφιλής «φρεγάτα» των Δυτικών Κυκλάδων αναμένεται να παραδοθεί σύντομα, μέσα στο επόμενο μήνα, προκαλώντας ταυτόχρονα εύλογα ερωτηματικά για το μέλλον της ποιοτικής Aegean Speed Lines, που μέχρι πρότινος κυριαρχούσε στις Δυτικές Κυκλάδες.
Το ταχύπλοο SPEEDRUNNER 3 ταξίδεψε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2009, μαζί με το αδελφό του SPEEDRUNNER 4, σε μια εποχή που η εταιρεία έφερε πραγματική επανάσταση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών της γραμμής με τον Πειραιά. Τα δύο αυτά πλοία αγοράστηκαν το 2008, με σκοπό να αναβαθμίσουν σημαντικά τη γραμμή, αποστολή που πέτυχαν με την απαράμιλλη ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν και η οποία σίγουρα θα μείνει αξέχαστη στους νησιώτες των Δυτικών Κυκλάδων.
Τα πρώτα σύννεφα στην πορεία της εταιρείας, φάνηκαν την περίοδο της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε (2010-2016), η οποία επηρέασε όπως αναμενόταν και την νοικοκυρεμένη Aegean Speed Lines, που αναγκάστηκε να αποχωριστεί πρώτα το SPEEDRUNNER 4 τον Δεκέμβριο του 2016. Το πλοίο αυτό πέρασε τότε στην ανερχόμενη Golden Star Ferries (SUPERRUNNER) και στη συνέχεια το Μάιο του 2021 πουλήθηκε στην Seajets, που το μετονόμασε σε SUPERRUNNER JET.
Το SPEEDRUNNER 3 παρέμεινε μοναχοβάπορο στη γραμμή Πειραιάς- Σέριφος-Σίφνος-Μήλος μέχρι το 2014, προσφέροντας μοναδικές υπηρεσίες. Το 2015, όμως, ναυλώθηκε στην Μαροκινή Navline, που το δρομολόγησε στη γραμμή Algeciras – Tanger, ενώ το 2016 ναυλώθηκε στην Levante Ferries, που το χρησιμοποίησε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Από το 2017, ταξίδευε στη γνωστή γραμμή κάθε θερινή σεζόν με ιδιαίτερη επιτυχία.