Δυναμική αναμένεται η επιστροφή του δημοφιλούς ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. (3.948gt/1990) της Fast Ferries στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, καθώς μετά τη 2ετη απουσία του, επανέρχεται ταχύτερο και πλήρως ανανεωμένο.
Να θυμίσουμε, ότι τον Απρίλιο του 2019 το αγαπημένο πλοίο είχε σταματήσει τα δρομολόγια του λόγω μηχανικής βλάβης, η οποία όμως έδωσε την ευκαιρία στην πλοιοκτήτρια εταιρεία να το ανανεώσει πλήρως.
Η ανανέωση ξεκίνησε από την αντικατάσταση των αρχικών κυρίων μηχανών του (Daihatsu), από ένα καινούργιο ζευγάρι γερμανικών ΜΑΚ-8M32C συνολικής ισχύος 7.200 kw, οι οποίες καταναλώνουν μάλιστα καύσιμο νέου τύπου.
Η περίοδος του κορωνοϊού που ακολούθησε παράτεινε την επισκευή του και μάλιστα την ενίσχυσε, αφού η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε και την τοποθέτηση pitch propellers σε ένα πλοίο που αναμένεται να εξελιχθεί σε θρύλο στο λιμάνι της Ραφήνας.
Σήμερα, το “κόκκινο” πλοίο από το πρωί πραγματοποιεί προγραμματισμένα δοκιμαστικά και οργώνει το Σαρωνικό, δοκιμάζοντας τις νέες δυνατότητες του. Το αποτέλεσμα άκρως εντυπωσιακό, καθώς το πλοίο πέτυχε άνετα ταχύτητες από 19,4 έως 21,2 κόμβους. Γεγονός, που φανερώνει ότι το ανανεωμένο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π. επιστρέφει στη Ραφήνα με “άγριες” διαθέσεις.
Το αγαπημένο πλοίο, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Fast Ferries, αναμένεται να δρομολογηθεί στις 5 Ιουλίου στη νέα γραμμή Ραφήνα-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Κουφονήσι. Θα αναχωρεί κάθε πρωί στις 08.05 και θα επιστρέφει, προσεγγίζοντας αντίστροφά τα λιμάνια στις 22.30.
φωτο: Arxipelagos, Σπύρος Ρούσσος