ΤΟΠΙΚΑ

Ανοιξε ο τουρισμός: Ισχυροποιείται το brand της Ελλάδας -Τα πρωτόκολλα, οι στόχοι

Ανοιξε ο τουρισμός: Ισχυροποιείται το brand της Ελλάδας -Τα πρωτόκολλα, οι στόχοι

Ισχυροποίηση του «Brand» της Ελλάδας προσδοκά η πολιτική ηγεσία του τουρισμού και την εφετινή τουριστική περίοδο, όπως εξηγεί σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, με αφορμή την εκκίνηση του τουρισμού για το 2021.

«Όπως η Ελλάδα πέρυσι τα κατάφερε και κέρδισε το “υγειονομικό στοίχημα” με την ασφαλή διανομή των επισκεπτών της, κάτι που αναγνωρίστηκε διεθνώς, έτσι και φέτος η Ελλάδα θα ποντάρει σε αυτό». «Το Brand της χώρας» εξήγησε ο υπουργός «ισχυροποιείται όταν μπορεί να έλθει κάποιος στην Ελλάδα με καθαρούς κανόνες που δεν αλλάζουν και όταν έρχεται διαπιστώνει ότι όλα λειτουργούν άψογα και γυρίζει στην πατρίδα του ασφαλής».

Ο ελληνικός τουρισμός, που «άνοιξε τα πανιά του» στις 14 Μαΐου και όλοι μαζί, φορείς και Πολιτεία, ελπίζουν να έχει «ούριο άνεμο» στο εφετινό του ταξίδι. «Ανοίγουμε πανιά με ασφάλεια, υγειονομική προσοχή αλλά και με επαγγελματισμό, αισιοδοξία και θέληση, προκειμένου να υποδεχτούμε τους επισκέπτες» σημειώνει ο κ. Θεοχάρης, υπενθυμίζοντας ότι «η Ελλάδα προσφέρει αυτό που χρειάζεται ο κόσμος. Στιγμές ηρεμίας και ξεγνοιασιάς, στο δρόμο για μια κανονικότητα».

Μάλιστα υπενθύμισε και το εφετινό κεντρικό μότο του ελληνικού τουρισμού που είναι «All You Want is Greece». Στο σημείο αυτό τονίζεται ότι την επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, πλαισιώνουν 5 βίντεο που ήδη είναι στον αέρα του διαδικτύου.

Οι στόχοι για τον τουρισμό

Αναφορικά με τους ποσοτικούς στόχους της εφετινής περιόδου, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι θα είναι ευχαριστημένος, όχι με τα νούμερα που θα πετύχει η Ελλάδα, αλλά με την διατήρηση της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα. Σε κάθε περίπτωση εκτίμησε ότι η χρονιά μπορεί να είναι και σημαντικά καλύτερη από πέρυσι. Με γνώμονα την αύξηση των τουριστικών ροών σε σχέση με πέρυσι, ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στο πρωτόγνωρο, όπως χαρακτηρίστηκε, πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι μόνο στην Αγγλία είναι 13 τα προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με αεροπορικές εταιρίες και οργανωτές ταξιδίων (tour οperatotrs). Την ίδια στιγμή αντίστοιχα προγράμματα υπάρχουν σε κάθε χώρα – αγορά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης που τρέχει εφέτος ο ΕΟΤ, εξήγησε ο υπουργός, επιβραβεύει αυτούς που επιλέγουν – στηρίζουν την χώρα μας για να συνεργαστούν.
Πηγή: iefimerida.gr

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
1
Εγκαίνια της έκθεσης -εικαστικό αφιέρωμα 2018: " Η Μύκονος μέσα από το βλέμμα των καλλιτεχνών. Από το μεσοπόλεμο έως το 1960."
2
O δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς, για το 1ο Mykonos Art Festival που εγκαινιάστηκε το περασμένο Σάββατο.
3
Ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Μιλτιάδης Ατζαμόγλου φωτογραφήθηκε μπροστά από το όνειρο της νεολαίας της Μυκόνου
4
Πρώτο στην κατάταξη στον παγκόσμιο αλλά και στον ελληνικό χάρτη το MykonosVoice με 18 χιλιάδες μ.ο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα
5
Εικαστικό αφιέρωμα στη Δημοτική Πινακοθήκη Μυκόνου «Μαρία Ιγγλέση»
6
Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.