Η νέα φιλοσοφία της φετινής καμπάνιας λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού είναι: «Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο…».
Το σποτ για τον τουρισμό είναι απλό και λιτό αλλά περιεκτικό.
Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, και σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της ελληνικής κυβέρνησης.
Η Marketing Greece ανέλαβε το κόστος και παραχώρησε τα δικαιώματα στην ελληνική κυβέρνηση.
Όπως αναφέρεται στην περιγραφή:
«Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο..
Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα.
Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε, που κάνουμε διακοπές ..
Για αυτό η καμπάνια της Ελλάδας για το καλοκαίρι του 2020 θα είναι διαφορετική …
Γιατί αυτό που μας ξεχωρίζει σήμερα είναι ότι τα καταφέραμε …
Κερδίσαμε αναγνώριση και σεβασμό.
Τώρα, έχουμε την ευκαιρία, να αξιοποιήσουμε αυτή τη συλλογική επιτυχία.
Να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής …
Ένα μήνυμα της Ελλάδας σε ολόκληρο τον κόσμο, με επίκεντρο, ένα νέο brand:
Το Ελληνικό Καλοκαίρι – Greek Summer.
Το ελληνικό καλοκαίρι δεν είναι απλά ο ήλιος και η θάλασσα.
Αυτά τα έχουν και άλλες χώρες.
Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση ευτυχίας πέρα απο εποχές και τόπους.
Είναι αυτό το μοναδικό συναίσθημα που νιώθεις όταν είσαι μαζί με αυτούς που αγαπάς, όταν γίνεσαι ένα με τη φύση και νιώθεις μέσα σου ελευθερία.
Και από τη στιγμή που το ελληνικό καλοκαίρι είναι συναίσθημα, μπορείς να το νιώσεις…».