Η Ryanair και η Aegean εξέδωσαν έκτακτες ανακοινώσεις για τον κορονοϊό. Ποιες αλλαγές θα υπάρξουν σε πτήσεις και εισιτήρια;
Είναι γνωστό ότι στην Ιταλία υπάρχει μεγάλη αύξηση στα κρούσματα του νέου κορονοϊού και αυτό επηρεάζει το πρόγραμμα πολλών ταξιδιωτών. Ποια η θέση της Ryanair και της Aegean σε αυτό το γεγονός;
Η ανακοίνωση της Ryanair για τον κορονοϊό
H Ryanair αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι περιορίζει κατά 25% το πρόγραμμα πτήσεων μικρής διάρκειας στην Ιταλία, από τις 17 Μαρτίου έως τις 8 Απριλίου λόφω του κορονοϊού. Όλοι οι πελάτες που επηρεάζονται από αυτό έχουν ενημερωθεί με email ή SMS και έχουν τις επιλογές να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων, ή να αλλάξουν ημερομηνίες ή προορισμό.
Νέα ανακοίνωση από την Aegean για τον κορονοϊό
H Aegean ενημερώνει ότι βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές (ΕΟΔΥ) σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κορονoϊό (Covid-19) ώστε να λαμβάνει όλες τις σχετικές οδηγίες που αφορούν την αερομεταφορά είτε σαν γενική προληπτική προετοιμασία είτε για τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.
Η εταιρεία έχει ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεών της, σε όλους τους σταθμούς της χώρας και του εξωτερικού, κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά την διάρκεια της νύχτας.
Επιπλέον, έχει ήδη δημιουργήσει και εφαρμόσει, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία απολυμάνσεων, διαδικασία απολύμανσης που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που λάβει ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ ότι σε συγκεκριμένη πτήση υπήρξε μεταφορά επιβάτη με πιθανό κρούσμα.
Για την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού η AEGEAN ενημερώνει ότι όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήριο με ημερομηνία έκδοσης έως 23 Φεβρουαρίου 2020 προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου, με ημερομηνία ταξιδιού από σήμερα και έως 20 Μαρτίου 2020 και επιθυμούν, λόγω του κορονοϊού, να το μεταθέσουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία με νέα ημερομηνία ταξιδίου από τις 21 Μαρτίου 2020 έως 20 Οκτωβρίου 2020, μπορούν να το πραγματοποιήσουν χωρίς τέλη αλλαγής (rebooking fees) μέσω τηλεφωνικού κέντρου στο 210 6261000.
Τέλος, διευκρινίζεται ότι αρμόδιοι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών είναι αποκλειστικά ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.
Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ, Τ: 210 5212000) και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ).
Έκτακτες ανακοινώσεις και από την Sky Express
Η Sky Express ενημερώνει τους επιβάτες της ότι θα δίνεται η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου χωρίς rebooking fee για κατόχους εισιτηρίων με ημερομηνία έκδοσης έως και 27 Φεβρουαρίου 2020, και ημερομηνία ταξιδιού έως και 31 Μαρτίου 2020, δηλώνοντας νέα ημερομηνία ταξιδιού έως και 31 Οκτωβρίου 2020. Σε περίπτωση που προκύπτει διαφορά ναύλου, αυτή θα είναι εισπρακτέα κανονικά. Οι αλλαγές αυτές γίνονται τηλεφωνικά, από σταθερό τηλέφωνο στο 801 11 28 288 ή στο 215215 6510. Όπως αναφέρει, “Σε κάθε περίπτωση θα σας κρατάμε ενήμερους για κάθε νέα πρωτοβουλία μας λόγω του κορονοϊού.”
Σε άλλη ανακοίνωσή της η Sky Express αναφέρει: “Ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των αρμοδίων αρχών με τις οποίες βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία, επικαιροποίησαμε τις διαδικασίες απολύμανσης των αεροσκαφών μας. Μολονότι δεν ταξιδεύουμε εκτός Ελλάδος, τόσο τα αεροσκάφη όσο και τα πληρώματα μας ακολουθούν αυστηρές διαδικασίες που ενισχύουν τη πρόληψη για την αποφυγή εξάπλωσης οποιοδήποτε ιού. Είμαστε σε πλήρη ετοιμότητα για κάθε ενδεχόμενο που μπορεί να προκύψει πάντα σε συνεργασία με πιστοποιημένη εταιρία απολύμανσης και τους αρμοδίους. Συνεχίζουμε απρόσκοπτα τις πτήσεις μας σε όλη την Ελλάδα.
madata.gr